dag 3 en 4 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mani wat - WaarBenJij.nu dag 3 en 4 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mani wat - WaarBenJij.nu

dag 3 en 4

Door: mani en mike

Blijf op de hoogte en volg Mani

14 Juli 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

dag 3 en 4
Na de curry scampi's zijn we vertrokken voor de riviertocht. We zagen eerst makakken of is het makaken ?? Ik kan ze zo moeilijk uit elkaar houden hee !!! Ze zaten toch ietske verder dan verwacht. Het bleek dus een goede zet om nog een 200 mm lens aan te schaffen. Verder zagen we de proboscis monkeys (neusapen), kingfisherkes, slangen, varanen en nog meer fraais. Na een 3 uur dobberen sloten we af met een mooi spectakel ons gebracht door een boom vol vuurvliegjes net een kerstboom (zonder ballen). Daarna nog een taloorken rijst met toebehoren en nog een nachtwandeling op zoek naar kikkers en spinnen. Het heeft toen de ganse nacht water gegoten en om 6.30 uur vertrokken we op boottocht om de jungle te horen ontwaken. Een half uur na vertrek is het gestopt met regenen en toen werd het alweer warm. We zagen toen ook ons eerste wilde orang utan met jong. Om 9.30 waren we terug voor ons ontbijt waarna we bomen gingen planten. Dat stelde niet veel voor mais bon!! 's Namiddags de boot op naar de volgende lodge, er bleek nog meer wildlife te zijn. We zagen3 krokodillen onderweg. Bij aankomst, valiezen gedropt in de kamer en weer het water op, zoeken naar neushoornvogels en jawel hoor .... ons bootje heeft er ééntje gespot. Ik lig hier nu op bed. Mike slaapt al en ik ga er ook aan beginnen, tis nu 21.30. morgen vroeg opstaan want ontbijt om 7 uur, de zotten !! allee sleep tight and don't let the bedbugs bite.....

• 14 Juli 2012 - 14:08

Rol En Nel:

mercikes voor de leuke foto's. Wij genieten er ook van, zeg die leuke aapjes, laat ze toch maar ginder we hebben hier al apen genoeg rondlopen ha ha enne.... uw kids stellen het ook goed!

• 14 Juli 2012 - 16:03

Pat & Bri:

Eeeeelab, kwijl kwijl, klinkt daar heel intresant te zijn, hoewel, hier regent het ook met bakken uit den emel. Dus daar moest ge nie zo ver voor gaan :-)
    Wij vanaaf frwie dmirke gaan eten (echt waar nu) Gij precies ook een deftig pertrettetrekkkerke bij hee.
    Alee, slaap zacht, groeten an Mike en geniet er van, gaan wij nog wel Beke werken.