1e verslagje - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mani wat - WaarBenJij.nu 1e verslagje - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mani wat - WaarBenJij.nu

1e verslagje

Door: mani en mike

Blijf op de hoogte en volg Mani

11 Juli 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dinsdag 10 juli, 23.40 uur
het eerste echte reisverslagje. Zondag eindelijk vertrokken op reis. We vlogen met reuze airbus en zaten op rij 88 tusssen de babietjes. ere wie ere toekomt, ze hielden zich allen kranig, met uitzondering van dat ene ettertje ... dat ik uiteindelijk doobliksemde met een genadeloze blik. Na een goede vlucht tot Singapore kwamen om 17 uur de luchthaven uit en metro op richting onze hostel. Het viel ons op dat 99 percent van de mensen op de metro bezig zijn met internet via telefoon of ipad. Nog nooit gezien !! Five Stone hostel was een heel nieuwe ervaring voor ons. Heel netjes op een eigen kamer, niet op de slaapzaal!! Later zou blijken dat de muren heel dun waren. De lader van mijn asuspad was kapot, dus wij de stad in op zoek naar een lader. We passeerden Clarks Quai en vonden het er zo leuk dat we besloten bij terugkomst daar te eten.Ondertussen sloten de winkels in de it mall dus .... helaas Pindakaas. Dan maar naar Indochine waar we heel lekker aten (maar duur). Ondertussen hadden we ook een Shisha bar ontdekt en na een waterpijpje en een drankje terug richting hostel. Rond 12 uur het bedde binnen maar slapen hmmmm..... Het lichaam protesteerde: slapen om 18 uur (Belgische tijd) lukte niet. Onze buurman belde ondertussen naar iets of iemand. Hij hield dit vol tot 1.30 en toen was voor mij de maat vol en heb ik gemeld dat het voor hem ook tijd was om dodo te doen. Volgende morgen Nutella gevonden op de ontbijttafel en de dag kon niet meer stuk. Buurman lachte vriendelijk toen hij mij terugzag. Hij zag er goed uitgeslapen uit. Na een bezoek aan het it center en enkele euros lichter op naar Borneo ...... hehe...... lekker chillen op de luchthaven en om 20 uur stonden we in Borneo- Kota Kinabalu.

• 11 Juli 2012 - 14:09

B & H:

eilababa...
    Tof jullie te horen....wel vreemd dat geen berichtje komt wanneer jullie hier iets plaatsen....!
    per toeval effe weest loeren, vandaar eerste reactie :-) allé....jij weeral vrienden gemaakt in Singa :-) have fun é! Greetzzzzzz

• 12 Juli 2012 - 13:20

P@ & Bri:

Oesje, is da nen echten op die foto???
    Hoeveel % menselijke genen? 95? lijkt mij eerder 96 :-)
    Alé, blij te horen dat ge goe gariveer zijt. Tot hoors en past op in die jungles daar met die blaaspijpkes.