3 2 1.... zo startte de blog drie weken geleden. - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Mani wat - WaarBenJij.nu 3 2 1.... zo startte de blog drie weken geleden. - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Mani wat - WaarBenJij.nu

3 2 1.... zo startte de blog drie weken geleden.

Door: Mani

Blijf op de hoogte en volg Mani

05 Augustus 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Ondertussen reden we een 6500 km en rijden vandaag naar Clarence om morgen te eindigen in Jo'burg. Het is op dit moment 2° C en rijden een bergpas in waar er sneeuw ligt. Gisteren gingen we voölstruis rijden :struisvogel rijden. Er was er maar een van ons -70 kg. Mike werd aangeduid als chinese vrijwilliger en ging met een rotvaart rond de piste.... Adrenaline rush en dan ongecontrolleerd beven om te bekomen. We hebben ons vort gelachen. Bungee jumping stelde niks voor vergeleken met het struisrijden. Ik bracht ook een bezoekje aan de serval katten terwijl Mike Cheetah cubs speelde. Terug naar bungee jumping... Ik was er klaar voor ... tot je een meter voor de railing staat en met verstand op nul en zicht op een afgrond van meer dan 200 meter recht vooruit moet springen... fokkin 'ell !!!! Mike had een kaartje als "spectator". Ze werd gewaarschuwd dat ze waarschijnlijk ook zou willen springen en jawel hoor met ware doodsverachting gooide ze zichzelf de afgrond in, aan een rekker weliswaar. Een paar dagen eerder ging ik duiken. Eerste duik was nie zo spectaculair Een haai of twee en the usual stuff met als toetje een gigantische schildpad. Op duik twee zwommen er op een bepaald moment zes joekels van haaien rond mij. Spectacular spectacular !!! We gingen ook wandelen aan the hole in the wall Twee uur off road en daar was het gat.... Na de verplichte kiekjes kwamen 2 locals aangewandeld met een oranje plastische zak (SAfrink maar om een aans).... 15 levende baby kreeftjes.... wa gaatta ier weer kosten..... 26 euro !!!! Goe zot jong. Voor 20 euro .... ?? DEAL !!! 's avonds in lookboter gesmoorde crayfish braai ... man man man. We bezochten nog een snake sanctuary. Mike paste de ene slang na de andere en besliste dan toch om de beesten terug te zetten en een plastische tas te kopen. Er is zo veel op onze trip gepasseerd dat alles nu moet bezinken en aan de hand van de foto's maken we wel een reconstructie thuis. Ik vergeet nog de wine route die fantastisch is, de vele braais en de hartelijke ontvangst bij alle vrienden en familie. Zuid Afrika heeft zoveel te bieden...