COWBOYS AT PILGRIMS REST - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Mani wat - WaarBenJij.nu COWBOYS AT PILGRIMS REST - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Mani wat - WaarBenJij.nu

COWBOYS AT PILGRIMS REST

Door: Mani

Blijf op de hoogte en volg Mani

12 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Cowboys at Pilgrims Nest
's Ochtens ons ontbijt, koffie met beskuit. Een soort te harde droge koekjes die je moet soppen in de koffie. Lekker man lekker. Niemand had last gehad van mijn gesnurk... hehe een hele opluchting... ze zijn pottedoof. Dus wij were weg naar de watervallen. De watervallen zijn mooi en toeristisch... niet echt onze dada. 's Middags een paar smirnoff spins met biltong en dan op naar Pilgrims rest. Dit dorpje dateert sinds de SA goudkoorts. Ondertussen wordt het uitgebaat door de "blacks" en zijn de winkeltjes merendeels gesloten. We vonden een photogallery en lieten ons ne keer helemaal gaan. Weinig interessant voor jullie lezertjes maar ons had baije veel plezier. Ik wilde Mike als CanCan girl in korset en zij wou een zeekapitein...Pics kan je zien op facebook. Tijdens de shoot zaten de MEN op hun knieën en ik voelde ééntje indalen...... ek sei : I feel one coming down.... we begonnen allemaal te lachen en door de ontspanning klonk het alsof ik mijn zwaard liet vallen op de grond.... algemene hilariteit, zelfs de fotografe moest een stop inlassen. Na onze lunch at three zouden de foto's klaar zijn. We nemen ontbijt, lunch at three en light evening snack als maaltijden. Domme !! De fotos waren nog niet klaar... something wrong with de printer. We bezochten de oude begraafplaats waar de graven dateren vanaf 1833. Nu zouden onze fotos wel klaar zijn en jawel hoor ... de andere printer had er ook niet veel zin meer in... maar na een donderpreek en een trap onder zijn kont deed hij het terug. Dan op naar Gods window. We kwamen er aan vlak voor zonsondergang. Je krijgt er enorme vergezichten. Daarboven op nog eens zonsondergang en het kon niet beter. Het wordt hier wel fokkin koud als de zon verdwijnt. Ons verblijf voor vanaaf is een bungalow voor vier, a light snack and some alcohol helpt ons door de koude nacht. Morgen gaan we naar de potholes

  • 16 Juli 2015 - 16:13

    Tante Nel:

    Hallo,
    mijn wederhelft is justekes aan de start van zijn siësta als ik Jullie mail voorlees Cowboys at...enz.
    ie zit er tamelijk afwezig bij tot ik de zin lees Pilgrims rest, een dorpje dat dateert sinds de SA goudkoorts...hij vliegt recht en zegt.. wa hoe heet dat dorpje van dienen Goudkoorts... ja wa wilde ..als ex goudsmid wilt hij daar stamtebeedee naar toe natuurlijk... ik zeg.. slaap gerust verder ge zijt zo wie zo te laat, ze zijn daar al vertrokken zunne....
    ja Maniman..koekjes soppen in de koffie, ik zie het al voor mij..dat moet toch een luxe zijn he... straks zal ik het mogen doen als de tandarts mijn laatste bijterkes er ga uittrekken...Goed dat ge het nu al aan het oefenen zijt, want uwen toer komt ook nog!
    Hier is het helemaal geen dekentjes weer en momenteel ook nie fokkin koud..hier is het momenteel ijsblokken leggen voor de Radiator die zwierelt op stand 3 om het in de veranda-leefkeuken op 24 graden te kunnen houden. oegggg.. volgende dagen weer hittegolfachtig weer alhier!
    knuffel tante nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hoedspruit

Mani

De wereld is weer plat ja Op je bolle bips na Een golflengte afstand Van je hemels lichaam Ze is van spectrale klasse...

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 47081

Voorgaande reizen:

26 Juni 2020 - 26 Juni 2020

THE SOFTAILS GO SOUTH

10 Juli 2017 - 10 Augustus 2017

COLOMBIA... PRIMERA VEZ AMERIKA DEL SUR

02 Juli 2016 - 27 Juli 2016

MADAGASCAR PART 2 OF 3

09 Juli 2015 - 05 Augustus 2015

zuid afrika roadtrip

29 Juni 2014 - 25 Juli 2014

MADAGSCAR 2014

30 Juni 2013 - 27 Juni 2013

CAMBODJA - Kl - SIPADAN - SINGAPORE

08 Juli 2012 - 01 Augustus 2012

BORNEO-BALI-KOMODO

Landen bezocht: