Mission Impossible - Reisverslag uit Ranomafana, Madagascar van Mani wat - WaarBenJij.nu Mission Impossible - Reisverslag uit Ranomafana, Madagascar van Mani wat - WaarBenJij.nu

Mission Impossible

Door: Mani

Blijf op de hoogte en volg Mani

13 Juli 2014 | Madagascar, Ranomafana

Camp Catta
Deze morgen na het ontbijt, wij were weg. Op weg naar een uitdaging... een trekking van 6 uur op The Chameleon. We weten niet wat ons te wachten staat.Onderweg glijdt weer een indrukwekkend landschap voorbij. We stoppen onderweg aan een zijde fabriekje waar we de nodige uitleg krijgen om een sjaal te kunnen kopen in de gift shop. Slimmeriken.... ik zie een mooie sjaal voor Mike en hopla we zijn weer 15 euro armer en een herinnering rijker. Nog een papierzaakje dat ons niet interesseerde en wij op naar de lunch. Wat nieuws, foto's en video gepost na de lunch voor de thuisblijvers en dan were vooruit. Ah nog vergeten... we stoppen regelmatig om zeep en snoep uit te delen. Soms gebeurt het dat de mensen ons negeren omdat ze bang zijn van blanken. Deze morgen zo weggelopen uit americas funniest videos. Wij stoppen en roepen een jongetje om snoep te geven maar hij had ons niet gezien. Hij draait zich om, ziet een blanke in de auto en laat zijn hele hebben en houden vallen en zet het op een rennen.... Wij hebben dan toch maar 2 lolly's op zijn zak gelegd en plots zag ik een zwart kopke opduiken dat heel bang keek of we zijn zak zouden meenemen. Toen we wegreden, zag ik dat hij de lollys gevonden had en zijn hand opstak. Deze namiddag bij de Prince Julians (ringstaartlemuren) uit de fim Madagscar op bezoek geweest en het zijn tot nu toe wel de leukste. Mike verschoot zich te pletter toen er een kikker wegsprong van voor mijn camera en schreeuwde het uit hahahaha. Na een uurtje onder de ringtails en de cameleons was het tijd om maar ons nieuw optrekje door te reizen. Aan de staat van de weg kon ik alweer raden hoe laat het was en jawel hoor ..... een joekel van een berg met als top iets dat lijkt op een kameleon. YOUR MISSION, SHOULD YOU EXEPT IT, IS TO CLIMB THIS MOUNTAIN IN 4 HOURS AND GET BACK DOWN IN 2. Voor ons klinkt dit echt als Mission Impossible.

• 13 Juli 2014 - 18:34

Tante Nel:

oef, zeg ik tegen mijn ventje, ze zijn weer boven water.. allez deze keer niet van toepassing, moet zeggen over alle bergen.
    Ja we zijn verwend wat betreft berichten en verhalen en als we eens een dagje en een nachtje niets van jullie horen, zijn we al ongerust.
    Wij hier nog steeds zicht op het regenwoud! wanneer gaat dat eindelijk eens wat zonniger worden!!
    knuffelke van ons,
    T Nel