Kuurne Medellin - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Mani wat - WaarBenJij.nu Kuurne Medellin - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Mani wat - WaarBenJij.nu

Kuurne Medellin

Door: Mani

Blijf op de hoogte en volg Mani

20 Juli 2017 | Colombia, Medellín

Het was 17 juli1.55 uur toen er een chinese vrijwilliger, genaamd Jan, ons kwam afhalen voor een ritje Zaventem. Míjn broer had ons aangeraden om meer dan 3 uur op voorhand in de luchthaven aanwezig te zijn want de controle was te gek voor woorden ..... We kwamen toe om 3,20 uur en wandelden binnen in de luchthaven zonder ook maar één controle.. Onze bedoelingen waren goed..... Bij AmericanAirlines begonnen ze om 4.45 met inchecken....we waren dus meer dan op tijd. Om 8 uur lag Londen er rustig bij vanuit de lucht. Eens geland ging alles als vanzelf tot aan de juiste gate en dan wachten tot 11 uur en we waren weg.... Dit maal voor 9 uur. Het enertainment center had er geen zin in.... Wow .... Geen film.., niks nada.... Fok.... Allee een uur later kreeg het plots zin !! Nu kon ik ten minste door twee films door slapen ...haha! Mike hield zich bezig met volgen van een pril liefdesverhaal dat zich afspeelde ind de middenrij naast ons waar twee onbekenden vier vrije plaatsen onder elkaar verdeelden. Het begon met elk twee en evolueerde naar 3 vr haar, waarbij haar hoofd dicht bij het kereltje lag. Toen deze ging plassen, schoof miss nog 10 cm op zodat als hij terug was, zij verplicht haar hoofd op zijn bil moest leggen. Dit alles werd mij beschreven door mijn prinses. Kusje kusje kusje en hopla nu ging de jongeheer voor 3 plaatsen .... Allee om een heet verhaal te laten afkoelen, landden we in Miami.... Ze wisselden gsm nummers uit en wij keken er naar.... We hadden twee en een half uur tijd om over te stappen. Onze bagage ging door tot Medellin. We hadden zeeën van tijd, toch ?? Hmmmm..... Nergens transit te bekennen.. We moesten door Customs .... Een eeuwigheid en daarna nog eens handbagage check.... Daar toch efkens vermeld dat ons vliegtuig binnen een half uur vertrok..... Okee naar de FastLane.... Hahaha.... Daar stond alles vast .... Hebben wij daar gelachen zeg...... LOPEN naar de vlieger ja.... Aaaahhhh mister Wattenberghe. lift in naar beneden ..... Vliegtuig in ..... Deur toe en 2 mins later, richting Colombia...... STRESSSSSS jong..... Allee kben dan maar weer door nen film heen gaan slapen en een uur later .... Llegado a Medellin.... 26 uur na vertrek stond er een man met onze namen te zwaaien, 45 mins later zagen we Medellin verschijnen. Medellin ligt in een dal omgeven door bergen en was mooi verlicht. Een leuke verrassing. Ons hotel ligt in de oude stad en rook naar lekkere keuken. We hebben er dan een pintje gedronken en een muulje geetten. Medellin is niet onder ontwikkeld.
Na een deugddoende nacht, waren er pancakes met vers fruit en geklutste eitjes voor prinses.. Dan Uber efkes geprobeerd, maar de chauffeur leek ons niet te vinden. Dan maar de eerste de beste taxi genomen voor een ritje van 15 mins en prijs afgesproken .... Een uur later arriveerden we .... Hij vond ons fijne mensen en had ons eventjes een uurtje best of Medellin aangeboden.. In el Tesoro aten we een van de beste burrito"s ooit, tevens ook ons eerste. Die avond was het vroeg bedtijd want we moesten om 2.30 uur opstaan.
Tot zover de eerste lezing..

• 21 Juli 2017 - 13:25

Tante Nel:

Man..man..wat een story...een mens lees dit in een stuk door, zonder stoppen, zonder adem te halen...we zijn nu al aan ganzehuid en hartritmestoornissen toe....en het moet nu nog allemaal beginnen.
    Buena suerte,
    Knuffel,
    Tante nel en het thuisfront